Τετάρτη 6 Ιουνίου 2018

Μιχάλης Τσιώλης : "Απογοητευμένος και γεμάτος πικρία επιλέγω να σταματήσω την ενασχόλησή μου με την ομάδα της Δαφνούλας"!!!




Την παραίτηση του από την ενασχόληση του με την ομάδα της Δαφνούλας ανακοίνωσε με τη παρακάτω δήλωση ο Μιχάλης Τσιώλης :


"Όπως οι περισσότεροι γνωρίζετε, από το 2002 που ασχολούμαι με την ομάδα της Δαφνούλας έχω παραιτηθεί δύο φορές πιστεύοντας κάθε φορά ότι δεν μπορώ να συμβάλλω στην επιτυχία της.

Κάθε φορά όμως, επέστρεφα με το ίδιο πάθος και πεποίθηση ότι η επιθυμία θα πραγματοποιηθεί. Και όλοι μαζί, ενωμένοι, θα προσφέρουμε το καλύτερο στην ομάδα που αγαπάμε.

Απόλυτα συγκεντρωμένος στο στόχο, εδώ και 16 χρόνια, έδωσα πραγματικά τον καλύτερό μου εαυτό και όλη μου την ενέργεια, προκειμένου να δω την Δαφνούλα στη θέση που της αξίζει. Έφτασε όμως το πλήρωμα του χρόνου. Πλέον, απογοητευμένος και γεμάτος πικρία επιλέγω να σταματήσω την ενασχόλησή μου με την ομάδα.

Ευχαριστώντας θερμά όλους τους ανθρώπους που συνεργάστηκα μαζί τους (παίκτες, προπονητές κτλ.) και παραδίδω τη σκυτάλη στο νέο Δ.Σ. Η ιστορία της Δαφνούλας είναι μεγάλη και είναι άξιοι να την συνεχίσουν!

Με εκτίμηση,
Μιχάλης Τσιώλης"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου