Τρίτη 3 Ιουλίου 2018

Ζοέλ Ζότα : "Ευχαριστώ Αγροτικό Αστέρα και Τσελλιόπουλο – Θα δώσω το 100% στα Σερβιανά"!!!




Ο νέος και ταλαντούχος τερματοφύλακας Ζοέλ Ζότα μεταγράφηκε από τον Αγροτικό Αστέρα Άνω Καλαμά στον Θρίαμβο Σερβιανών και ρίχνεται στα «βαθιά» της Γ΄ Εθνικής.

Σε δήλωση του ευχαριστεί την πρώην ομάδα του και τον κ. Χρήστο Τσελλιόπουλου, ενώ δηλώνει πως θα δώσει το 100% για να βοηθήσει τη νέα του ομάδα.


Η δήλωση :

"Θα ήθελα να ευχαριστήσω όλη τη διοίκηση του Αγροτικού Αστέρα Άνω Καλαμά που με στήριξε όλα αυτά τα χρόνια, που ήμουν στην ομάδα και μου φέρθηκε άψογα. Τον προπονητή μου κ. Θανάση Χαρίση, ο ποιος με πίστεψε και με στήριξε από την αρχή της χρονιάς, αλλά και τους συμπαίκτες μου που είχαμε μια άψογη συνεργασία και ήμασταν πραγματικά μια παρέα.

Επίσης θα ήθελα να αναφερθώ στην περσινή χρονιά, που ήμουν ιδιαίτερα τυχερός και είχα την ευκαιρία να συνεργαστώ με τον κ. Χρήστο Τσελλιόπουλο, ο οποίος με βοήθησε πολύ να εξελιχθώ σαν τερματοφύλακας και τον ευχαριστώ θερμά.

Η νέα μου ομάδα είναι μια πρόκληση για μένα και θέλω να πιστεύω πως όλα θα πάνε καλά. Θέλω να ευχαριστήσω τον προπονητή κ. Αλέκο Τάτση, αλλά και τη διοίκηση της ομάδας που με πίστεψε. Από τη μεριά μου θα δώσω το 100% του εαυτού μου, για να πετύχει η ομάδα τους στόχους της."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου