Παρασκευή 3 Ιουλίου 2020

Θοδωρής Πότσης : "Είμαι πολύ χαρούμενος για την απόκτηση Γιαννάκη και την επιστροφή Γραμμόζη"!!!



 

Ο Θοδωρής Πότσης, ποδοσφαιριστής και μέλος της διοίκησης στην Αναγέννηση Κεφαλόβρυσου, θέλησε να δηλώσει πόσο χαρούμενος είναι που ήρθε στην ομάδα ο Κώστας Γιαννάκης, αλλά και για την επιστροφή του Γιώργου Γραμμόζη.

Η δήλωση :

"Είμαι προσωπικά χαρούμενος που καταφέραμε όλοι μαζί διοίκηση και προπονητής να φέρουμε στην ομάδα μας τον Κώστα Γιαννάκη, τον πιο ολοκληρωμένο σέντερ φορ στην ιστορία του ερασιτεχνικού ποδοσφαίρου που έχω ζήσει ο ίδιος και αυτό είναι προσωπική μου άποψη. Το τι έχει κάνει τα λόγια είναι πολύ λίγα να το περιγράψουν

Επίσης επιστρέφει στην ενεργό δράση ο Γιώργος Γραμμόζης του οποίου η αξία είναι δεδομένη και γι’ αυτό είμαι διπλά χαρούμενος.

Εύχομαι υγεία πάνω από όλα, καλή επιτυχία σε όλες τις ομάδες και με το καλό να ξεκινήσει το πρωτάθλημα."


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου