Πέμπτη 16 Ιουλίου 2020

Λάμπρος Τίκας: Απέσυρα την υποψηφιότητα μου για το καλό της ομάδας!!!



Εκτός Δ.Σ. βρίσκεται πλέον ο πρώην πρόεδρος της Θύελλας Ελεούσας Λάμπρος Τίκας. Ο τέως πρόεδρος βρέθηκε κανονικά στην Γ.Σ. που έλαβε χώρα τον περασμένο μήνα, έχοντας υπόψη να συμμετάσχει ξανά στην εκλογική διαδικασία. Ωστόσο κάποιοι άλλοι από τους παρευρισκόμενούς ισχυρίστηκαν ότι δεν δύναται η συμμετοχή του στις εκλογές λόγω του ότι ήταν παλαιότερα εγγεγραμμένος στου καταλόγους του Σ.Δ.ΗΠ.

Έπειτα από τηλεφωνική επικοινωνία που είχαμε με τον πρώην πρόεδρο μας τόνισε τα εξής: «Συμμετείχα κανονικά στην Γ.Σ. της αγαπημένης μας Θύελλας Ελεούσας. Κάποιοι θέλησαν να με βγάλουν «εκτός μάχης» ισχυριζόμενοι ότι δεν έχω δικαίωμα ψήφου, λόγο της παλαιότερης ενασχόλησης μου στον Σ..Δ.ΗΠ. Πρέπει όμως να ξέρουν οι κύριοι αυτοί ότι σύμφωνα με την απόφαση με ΑΡ. πρωτοκόλλου αίτησης μου προς τον ΣΔΗΠ 951/25/5/2011 αποφάνθηκε ο Σύνδεσμος να με διαγράψει στις 29/06/2012. Σύμφωνα τόσο με την Ε.Π.Σ.ΗΠ. όσο και με την Ε.Π.Ο. έχω δικαίωμα συμμετοχής σε διοίκηση ομάδας. Απέσυρα την υποψηφιότητα μου για το καλό της ομάδας και την πρόοδο της. Θα μείνω ωστόσο πιστός οπαδός και στρατιώτης της ιδέας που λέγεται Θύελλα Ελεούσας».


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου