Τρίτη 31 Ιουλίου 2018

Θωράκιση στην άμυνα, με Δημήτρη Ντέτσικα, για το Νεοχωρόπουλο – Δηλώσεις του ποδοσφαιριστή!!!




Ενίσχυση στην άμυνα για το Νεοχωρόπουλο, αφού έχει ήδη δυναμώσει επιθετικά με την μεταγραφή του Σωτήρη Κίτσιου την ομάδα.

Απέκτησε τον 30χρονο αμυντικό Δημήτρη Ντέτσικα από την ομάδα της Πεντέλης, όπου έχει αγωνιστεί για πάρα πολλά χρόνια σε Β΄ και Γ΄ Ερασιτεχνική.

Οι «γαλάζιοι» ενισχύονται και σε συνδυασμό με το υπάρχον ρόστερ, θέλουν να καταφέρουν ότι έχασαν για λίγο πέρυσι.


Δηλώσεις του ποδοσφαιριστή :

"Θα ήθελα πρωτίστως να ευχαριστήσω μέσα από την καρδιά μου την ομάδα της Πεντέλης και ειδικά τον πρόεδρο κ. Τάσο Περιστέρη, ο οποίος και αποτελεί τον ποδοσφαιρικό μου πατέρα για τα 12 υπέροχα χρόνια συνεργασίας. Ήταν μεγάλη τιμή για μένα που αγωνίστηκα σε μια τόσο ιστορική ομάδα και εύχομαι ολόψυχα καλή πορεία και να πετύχει τους στόχους που έχει θέσει.

Η απόφαση να αφήσω την ομάδα της Πεντέλης ήταν δύσκολη, αλλά το πρότζεκτ που μου παρουσίασαν οι άνθρωποι του Νεοχωρόπουλου πραγματικά με ενθουσίασε. Από την πρώτη στιγμή οι διοικούντες επέδειξαν ενθουσιασμό και σοβαρότητα. Η προσέγγιση τους ήταν αυτή που έπαιξε καθοριστικό ρόλο στην απόφαση μου. Είμαι σίγουρος ότι διοίκηση, προπονητής και παίκτες θα δημιουργήσουμε ένα σύνολο δυνατό και ικανό να πετύχει τους στόχους του.

Καλή ποδοσφαιρική χρονιά με υγεία σε όλους μας!"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου