Σάββατο 22 Ιουνίου 2019

Ο Λευτέρης Νάσης αναλαμβάνει την Α.Ε. Ρίζας - Δηλώσεις του προπονητή!!!


Η εικόνα ίσως περιέχει: 5 άτομα, άτομα στέκονται και εσωτερικός χώρος


Προπονητή ανακοίνωσαν οι «αγριόχοιροι» της Ρίζας, ο οποίος θα είναι ο Λευτέρης Νάσης, με θητεία και στον πάγκο του Δαβάκη. Η ομάδα μέσω της ανακοίνωσης θέτει ως στόχο την άνοδο.


Η ανακοίνωση :

"Την έναρξη της συνεργασίας της με τον προπονητή Λευτέρη Νάση, ανακοινώνει η Α.Ε.ΡΙΖΑΣ!

Η πετυχημένη παρουσία του Λευτέρη Νάση στον ΔΑΒΑΚΗ ΑΣΦΑΚΑΣ για 2 συνεχόμενα χρόνια καθώς και ο αμοιβαίος αλληλοσεβασμός της διοίκησης της ομάδας μας με τον συγκεκριμένο προπονητή έκαναν την συμφωνία ακόμη πιο εύκολη!

Ο στόχος που τέθηκε για την φετινή χρόνια από την διοίκηση και τον καινούριο προπονητή είναι η μια από τις θέσεις που θα οδηγήσουν στην Β’ κατηγορία, εκεί που θεωρούμε ότι αξίζει να βρίσκεται η Α.Ε. ΡΙΖΑΣ!"



Ο Λευτέρης Νάσης δήλωσε :


"Θα ήθελα να ευχαριστήσω την διοίκηση της ομάδας της Ρίζας, για την πρόταση που μου έκανε να αναλάβω την ομάδα για την νέα χρονιά. Δέχθηκα με χαρά, καθώς αυτά που μου είπαν τα παιδιά είναι κοντά σε αυτά που θέλω και εγώ., και ακόμα οι καλές σχέσεις που έχω αυτά τα χρόνια με τα παιδιά έκαναν ποιο εύκολη την απόφαση μου. Τα υπόλοιπα στο γήπεδο. Ακόμα θα πρέπει να ευχαριστήσω τις άλλες δυο ομάδες για την πρόταση που μου έκαναν. Ελπίζω να συνεργαστούμε στο μέλλον και καλή επιτυχία να έχετε. Στο τέλος θα ήθελα να ευχαριστήσω ιδιαίτερα την ομάδα του Δαβάκη Ασφακας καθώς και την διοίκηση, και ιδιαίτερα τον Γιώργο Αρβανίτη που μου έδωσε την ευκαιρία να ασχοληθώ με την ομάδα έχοντας χρέη προπονητή για δύο χρόνια. Ελπίζω η ομάδα του Δαβάκη να βρει πάλι τον δρόμο της γιατί το αξίζει. Καλό καλοκαίρι σε όλους. Με υγεία!"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου