Παρασκευή 21 Ιουνίου 2019

Αποχώρηση του Γιώργου Γεωλδάση και από τις υποδομές της Θύελλας Ελεούσας!!!




Μετά από 7 χρόνια προπονητής στις ακαδημίες της Θύελλας Ελεούσας, ο Γιώργος Γεωλδάσης, ανακοινώνει μέσω δήλωσης του ότι αποχωρεί και από αυτό το πόστο, αφού έχει ήδη αποχωρήσει σαν παίκτης από την ανδρική ομάδα.

Στη δήλωση του ευχαριστεί τους γονείς που του εμπιστεύτηκαν τα παιδιά τους όλα αυτά τα χρόνια, αλλά και τους νεαρούς ποδοσφαιριστές.


Η δήλωση :

Θέλω να ευχαριστήσω όλα αυτά τα χρόνια αυτούς τους γονείς που μου εμπιστεύτηκαν τα παιδιά τους έκανα ότι καλύτερο μπορούσα για να περνάνε όμορφα να χαίρονται το ποδόσφαιρο χωρίς πίεση, χωρίς άγχος και τα αντιμετώπιζα πάντα με αγάπη. Η μεγαλύτερη μου ικανοποίηση ήταν ότι αυτή την αγάπη την έπαιρνα πίσω από τα παιδιά και πάντα θα είμαι δίπλα τους σε ότι χρειαστούν.... ήμουν στην ομάδα όσο υπήρχε όμορφο οικογενειακό κλίμα δυστυχώς αυτό χάλασε και δε με χωρούσε μέσα πλέον ... Η θύελλα είναι μεγάλη ομάδα θα ξανά βρει το δρόμο της σύντομα ως τότε κάποιοι θα πρέπει να ξανασκεφτούν το ρόλο τους μέσα στην ομάδα!!!

Ευχαριστώ τα παιδιά γιατί με έκαναν να αγαπήσω το ποδόσφαιρο ακόμη πιο πολύ και μου έδιναν κάθε φορά δύναμη να συνεχίζω ... Εύχομαι όλα τα παιδιά να μπαίνουν στο γήπεδο με χαμόγελο και να βγαίνουν έτσι, τότε σημαίνει ότι πέτυχα ως προπονητής και δόξα το θεό το έζησα !

Υ.Γ. 

Μετά την ανακοίνωση της αποχώρησης μου από την ομάδα ειπώθηκαν πολλά. Θα ζητήσω με καλή διάθεση να μην αναφερθεί κάπου ξανά το δικό μου όνομα γιατί δεν έχω δώσει τέτοιες αφορμές.... οι κακοπροαίρετοι να βρουν να ασχοληθούν με δουλείες άλλες!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου