Σάββατο 19 Σεπτεμβρίου 2020

Παπανικολάου : "Δεν θα χαλάσω τις σχέσεις μου, με το Νεοχωρόπουλο"!!!


Σε μια ακόμη δήλωση προχώρησε ο πρώην προπονητής του Νεοχωρόπουλου, Νίκος Παπανικολάου, διευκρινίζοντας ότι δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα με τη διοίκηση και τους παίκτες της ομάδας, αλλά με το τι ζητάει αυτός από τους παίκτες.

Η δήλωση :

"Να διευκρινίσω ότι πρώτον τους παίχτες τους υπεραγαπώ όλους και το ίδιο και αυτοί. Δεύτερον έβγαλα ένα παράπονο για τις προπονήσεις, γιατί η ομάδα με τους παίχτες που έχει με προπόνηση δεν έχει κανένα απολύτως πρόβλημα για να σωθεί. Τρίτον με την διοίκηση έχω άριστες σχέσεις ίσως για πρώτη φορά σε ομάδα έχω τόσο εξαιρετικές σχέσεις με την διοίκηση και δεν αφήνω αιχμές για κανέναν είναι καθαρά θέμα απειρίας και τίποτα άλλο ο μόνος που φταίει είμαι εγώ γιατί ζητάω προπόνηση και να είναι το σύνολο τον παιχτών σε αυτή. Δεν υπάρχει τίποτα άλλο, δεν θα χαλάσω τις σχέσεις με την ομάδα για κανέναν."


 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου