Τρίτη 8 Σεπτεμβρίου 2020

Αποχώρησε από τη Θύελλα Ελεούσας ο Κώστας Βελτσίστας!!!

Με ανάρτηση στον προσωπικό του λογαριασμό στο facebook, o Κώστας Βελτσίτσας ανακοινώνει την αποχώρηση από τη Θύελλα Ελεούσας και τη ακαδημίες της.

Αναλυτικά η ανάρτηση του : 

"Ύστερα από 35 χρόνια ένας κύκλος της ζωής μου έκλεισε. 35 χρόνια με λύπες μα πάνω από όλα με χαρές και αγάπη για την ομάδα της καρδιάς μου. Έχω μάθει στην ζωή μου πάντα να λειτουργώ με αξιοπρέπεια και να φεύγω από εκεί που δεν με εκτιμούν και δεν με σέβονται, όταν είμαι ανεπιθύμητος ποτέ δεν θα εκμεταλλευτώ την καλή πρόθεση και την αγάπη κάποιων ανθρώπων για να επιβιώσω . Θέλω να ευχαριστήσω μέσα από την καρδιά μου όλους όσους συνεργαστήκαμε όλα αυτά τα χρόνια είτε ως παίχτης είτε ως προπονητής όμως πάνω από όλα θέλω να ευχαριστήσω τους μικρούς μου αθλητές και τους γονείς τους για την εμπιστοσύνη που μου έδειξαν όλα αυτά τα χρόνια. Επίσης θέλω και εύχομαι η ομάδα να απαλλαγεί σύντομα από τα παράσιτα που της τρώνε τις σάρκες να βρει γρήγορα τον δρόμο της και ξαναφτάσει εκεί που θέλουμε όλοι όσοι την αγαπάμε και την υπηρετήσαμε, δηλαδή στην κορυφή. Εγώ όποτε μου ζητηθεί όπως πάντα θα είμαι ξανά δίπλα στην αγαπημένη μου ομάδα."


 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου