Δευτέρα 22 Οκτωβρίου 2018

Παραίτηση του Κων/νου Γκαραβέλα από το Δ.Σ. των Σερβιανών!!!




Μια ακόμα παραίτηση στην ομάδα του Θρίαμβου Σερβιανών, αυτή τη φορά από μέλος του Δ.Σ. και συγκεκριμένα του Κων/νο Γκαραβέλα!


Η ανακοίνωση : 


"Νιώθω την ανάγκη να ευχαριστήσω την υπόλοιπη διοίκηση του Θριάμβου για την συνεργασία μας αυτά τα δυο έτη. Η αλήθεια είναι ότι μαζί ζήσαμε πολλές χαρές και συγκινήσεις.

Οι επαγγελματικές μου υποχρεώσεις δεν μου επιτρέπουν να βρίσκομαι κοντά στην ομάδα και να συζητώ δια ζώσης. Έτσι αποδέχομαι  την απόφαση της διοίκησης να με απαλλάξει από τα καθήκοντα μου. Ταυτόχρονα δε, υποβάλλω την παραίτηση  μου από μέλος του Δ.Σ. Με στόχο την ομαλή και εύρυθμη λειτουργία της ομάδας. 

Εύχομαι καλή επιτυχία στην ομάδα και στη διοίκηση στην δύσκολη χρονιά της στην Γ΄ εθνική κατηγορία.

Και υπόσχομαι ότι θα προσφέρω της υπηρεσίες μου από την κερκίδα και από όπου αλλού δύναμαι, όποτε αυτό είναι εφικτό."


.

                                                                        Με τιμή


                                                         Κωνσταντίνος Γκαραβέλας
                                                            Σκιάθος 22/10/2018

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου