Κυριακή 17 Μαρτίου 2019

Αποχώρηση του Λευτέρη Νάση από τον Δαβάκη : "Δεν ήθελα να γίνει έτσι...."!!!




Με ανακοίνωση στον προσωπικό του λογαριασμό στο facebook ο προπονητής του Δαβάκη Ασφάκας, Λευτέρης Νάσης, δηλώνει πως αποχωρεί από την ομάδα και τα καθήκοντα του.


Μεταξύ άλλων αναφέρει για ένα δυσάρεστο περιστατικό που τον στεναχώρησε και πήρε αυτή την απόφαση, ενώ είναι στεναχωρημένος και για τον τραυματισμό του ποδοσφαιριστή Τσίλογλου (στα πλευρά) στο σημερινό ματς με την ομάδα της Ρίζας.


Η ανακοίνωση του :


"Θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους τους ποδοσφαιριστές της ομάδος μου. Σας στήριξα και με το παραπάνω και το ξέρετε. Κάθισα στην ομάδα για σας γιατί σας σέβομαι πρώτα σαν ανθρώπους και γιατί μου το ζητήσατε εσείς. Ξέρατε ότι ήθελα από καιρό να φύγω γιατί δεν γινότανε έτσι όπως ήθελα εγώ οι προπονήσεις της ομάδος. Αλλά έμεινα και σας είπα θα πάμε μέχρι τέλους. Δυστυχώς αυτό που έγινε σήμερα με στενοχώρησε πολύ. Όταν είμαι άνθρωπος με αξίες και σέβομαι πάντα τον συνάνθρωπο μου οφείλω να έχω τον ανάλογο σεβασμό. Έχω δώσει και την ψυχή μου για την ομάδα του Δαβάκη. Και ποιο πολλά από ότι πρέπει να κάνει ένας προπονητής, αλλά δεν χρειάζεται να πω κάτι άλλο. Για να κριθώ σε μια ομάδα οφείλει να κάνει προπονήσεις. Λοιπόν με συγχωρείτε παλικάρια μου που θα σταματήσω από την ομάδα. Αλλά είδατε...!! Οφείλω να σεβαστώ τον εαυτό μου και φυσικά εσάς. Καλή καρδιά!!! Δεν ήθελα να γίνει έτσι αλλά......!!!! Αυτή τι στιγμή είναι στενοχωρημένος με τον τραυματισμό του Τσίλογλου και εύχομαι να είναι καλά και περαστικά!!! Καλή συνέχεια στον Δαβάκη!!!!! Σας ευχαριστώ πολύ για τα 2 χρόνια συνεργασίας."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου