Πέμπτη 13 Ιουνίου 2019

Γιώργος Μυλώνας : "Ευχαριστώ όλες τις ομάδες για το ενδιαφέρον τους, παραμένω στη Ρίζα με στόχο την άνοδο" – Αναμένονται εξελίξεις στους αγριόχοιρους!!!




Στους αγριόχοιρους της Α.Ε. Ρίζας ήδη ξεκίνησαν τα πλάνα για την επόμενη σεζόν και σε μερικές μέρες πιθανόν να υπάρξουν εξελίξεις όσον αφορά τη θέση του προπονητή, αλλά και για την ενίσχυση της ομάδας, που θέλει να βάλει υψηλούς στόχους.

Πρώτος ο τερματοφύλακας της Ρίζας Γιώργος Μυλωνάς δήλωσε πως θέλει να συνεχίσει στην ομάδα, παρά τις προτάσεις που είχε.


Η δήλωση :

"Θα ήθελα να ευχαριστήσω θερμά όλες τις ομάδες που με πλησίασαν, ακόμα και από μεγαλύτερες κατηγορίες από την Ρίζα που αγωνιζόμουν φέτος , με τον καλύτερο τρόπο, τόσο προπονητές όσο και παράγοντες. Ιδιαιτέρα ομάδα που αγωνίζεται στην Α κατηγορία και είναι τιμή μου που τους τράβηξα το ενδιαφέρον.

Στην Ρίζα με αγκάλιασαν όλοι σαν οικογένεια, προπονητής και παίχτες από την πρώτη στιγμή που πήγα στην ομάδα. Θέλω να ζητήσω ένα μεγάλο συγνώμη από τους παίχτες για τα φετινά μου λάθη, όπως στο παιχνίδι με την Κόνιτσα άσχετα αν βαθμολογικά το παιχνίδι ήταν ανούσιο.

Φέτος θα συνεχίσω στην Ρίζα και θα δώσω τον καλύτερο μου εαυτό. Πιστεύω μέσα από τα λάθη μου να γίνω καλύτερος.

Στην πρώτη επαφή με την διοίκηση δεν μου αρνήθηκαν  τίποτα και ήταν ξεκάθαροι απέναντι μου για τον φετινό στόχο της ομάδας που είναι η άνοδος!"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου