Τρίτη 2 Αυγούστου 2022

Χρήστος Γκούρας : "Ευχαριστώ τους ανθρώπους της ομάδας για την εμπιστοσύνη, να είμαι κι εγώ μέλος αυτής της οικογένειας"


Οικογενειακή υπόθεση φέτος το προπονητικό team της Θύελλα Κατσικάς, με τον Χρήστο Γκούρα να αναλαμβάνει βοηθός προπονητή και να μας παραχωρεί τις εξής δηλώσεις :

 

"Από την πλευρά μου θα ήθελα να ευχαριστήσω τους ανθρώπους της ομάδας για την  επιλογή και την εμπιστοσύνη ως προς το πρόσωπο μου να είμαι και εγώ μέλος αυτής της ομάδας.....αυτής της οικογένειας!!!!!

Εδώ έκανα τα πρώτα μου ποδοσφαιρικά βήματα, εδώ μεγάλωσα και είναι διπλή η χαρά μου που για πρώτη φορά θα είμαι πλάι σε έναν προπονητή που μπορώ να δω και να μάθω πολλά, αλλά και γιατί μας συνδέει κάτι παραπάνω από το ποδόσφαιρο και μόνο!!!!!

Θέλω να ευχαριστήσω ιδιαίτερα τον πρόεδρο και στην συνέχεια τον Νίκο για την εμπιστοσύνη τους και εύχομαι και εγώ να βάλω ένα λιθαράκι ώστε οι κόποι της χρονιάς που ανοίγει σήμερα να μας βρουν στο τέλος χαρούμενους και μέσα σε όλους τους στόχους μας!!!!!

Καλή ποδοσφαιρική και υγιή χρονιά σε όλα τα σωματεία!!!!!!"


 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου