Δευτέρα 2 Απριλίου 2018

Αφιερωμένη η νίκη των Ραφταναίων από τον προπονητή Δημήτρη Νίκου!!!




Δήλωση:

"Σήμερα αποδείξαμε ότι μας αδικούσε η βαθμολογική μας θέση.

Είμαι πολύ περήφανος για τα παλληκάρια μου γιατί το αξίζουν.

Να ευχηθώ περαστικά στον Χρήστο Κώστα που είναι πολύ άτυχος φέτος και είναι βαρόμετρο για μας.

Προσωπικά θα ήθελα να αφιερώσω τη νίκη σ έναν άνθρωπο που έφυγε από κοντά μας, έναν άνθρωπο που ήμουν τυχερός που τον γνώρισα αλλά συνάμα άτυχος που δεν μπόρεσα να ζήσω περισσότερες στιγμές μαζί του.

Αναφέρομαι στον παππού της συζύγου μου , τον "Μπάρμπα-Γιώργοο" ή "Γκόγκο" όπως τον ήξεραν οι φίλα προσκείμενοι.

Έναν άνθρωπο καλοσυνάτο και πάντα με το χαμόγελο στα χείλη παρά τη βεβαρυμμένη υγεία του.

Εύχομαι να είναι καλά εκεί που είναι και ο Θεός να αναπαύσει την ψυχή του.

Σ αυτόν αφιερώνω τη σημερινή νίκη με όλη μου την καρδιά."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου