Τετάρτη 7 Αυγούστου 2019

Ηλίας Κούκος : "Θα είναι ένα δυνατό πρωτάθλημα, αλλά εμείς πιστεύουμε στην ομάδα μας"!!! (Video)




Ο πρόεδρος του Α.Ο. Ανατολής, Ηλίας Κούκος, παραχώρησε δηλώσεις με αφορμή την πρώτη προπόνηση της ομάδας για φέτος, εν όψει Γ΄ Εθνικής και μίλησε για τους λόγους που ασχολήθηκε φέτος ενεργά με το σωματείο, για τις μεταγραφές και το πώς έγινε και συνεχίζεται χτίσιμο της ομάδας, για τις δυσκολίες του φετινού πρωταθλήματος της Γ΄ Εθνική, αλλά και για το γηπεδικό.


Οι δηλώσεις του προέδρου :

Ήμουν χρόνια ποδοσφαιριστής στην ομάδα της Ανατολής και πάντα ήταν η μεγάλη μου αγάπη. Κάθε χρόνο προσπαθούσα να στηρίξω την ομάδα και φέτος μου δόθηκε η ευκαιρία να μπω στη διοίκηση της Ανατολής. Μετά από συζητήσεις με την προηγούμενη διοίκηση προτάθηκα και πρότεινα και ο ίδιος τον εαυτό μου να μπω πρόεδρος στην ομάδα της Ανατολής. Είναι ιδιαίτερη τιμή η στήριξη που είχα από όλους στην ομάδα και εγώ με τη σειρά μου θα κάνω ότι καλύτερο μπορώ για να βοηθήσω την ομάδα να κάνει μια αξιόλογη πορεία φέτος.

Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενη γιατί κρατήσαμε το μεγαλύτερο ποσοστό των ποδοσφαιριστών από την περσινή σεζόν. Αυτό βοηθάει να μείνει η ομάδα σαν “οικογένεια” και να μπουν οι καινούργιοι παίκτες που αποκτήσαμε οι οποίοι έχουν την εμπειρία από τη Γ΄ Εθνική και το επίπεδο για να πάει η ομάδα πολύ καλά φέτος. Προσθέσαμε επίσης μικρούς σε ηλικία, που έχουμε αξιολογήσει ότι έχουν τα κατάλληλα προσόντα και μπορούν να προβληθούν μέσα από την ομάδα, γιατί όχι να παίξουν και σε μεγαλύτερες κατηγορίες.

Η κατηγορία θα είναι σίγουρα δύσκολη. Έχω μάθει ότι οι περισσότερες έχουν πάρει ποιοτικούς ποδοσφαιριστές, όπως έχουμε πάρει κι εμείς όμως καλούς και ποιοτικούς παίκτες. Θα είναι ένα δυνατό πρωτάθλημα, εμείς πιστεύουμε στην ομάδα μας και θεωρούμε ότι το μεγαλύτερο ατού είναι ο προπονητής μας. Εγώ τον έχω πιστέψει, θεωρώ πως έχει πολλές γνώσεις και την εμπειρία για να βοηθήσει την ομάδα.

Οι μεταγραφές δεν έχουν ολοκληρωθεί, θεωρούμε ότι μπορούμε να κάνουμε 2-3 ακόμη προσθήκες, αλλά το μεγαλύτερο μέρος του ρόστερ έχει ολοκληρωθεί.

Έχει δηλωθεί ως έδρα και το γήπεδο της Ε.Π.Σ.ΗΠ., έχουν ξεκινήσει ήδη εργασίες στο γήπεδο Ανατολής και προβλέπουμε μέχρι την 1η αγωνιστικής να έχουν ολοκληρωθεί.





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου